Värdegrund

- Med hjärta och kompetens

Personal

Vår personal är en av våra viktigaste pelare - vår stolthet.

Med god kompetens, erfarenhet, noggrannhet kommer personalen till uppdragen med en trygghet och ett lugn.

Alla ska känna en delaktighet och tillhörighet.

”Alla människors lika värde – och allas rätt till en ny chans.”

Ett nära samarbete skapar ett välfungerande team ger de bästa förutsättningarna för att skapa en helhet i vår verksamhet, som gynnar alla.

 

För oss är det viktigt med ett nära arbete och samarbete med närmsta arbetsledare för att få och kunna ge feedback - Det är då vi tillsammans utvecklas.

 

Kunder

Våra kunder ska få känna en personlig kontakt.

Vi arbetar efter att våra kunder ska känna en trygghet, veta vem som kommer och vad som blir utfört.

Våra kunde ska få känna en delaktighet i vårt utförande.

Vi har kontinuerliga kontroller över hur vårt utförande fungerar och vi arbetar med att få 100% nöjda kunder.

 

Arbetsglädje

Arbetsglädjen är något som vi tillsammans skapar - Vårt Team.

Kollegor – Kunder – Utmaningar – Meningsfullhet – Utvecklas – Resultat – Uppskattning – Glädje

Att få vara stolt – glädjen över att komma till ett arbete där man trivs, till kunden som blir nöjd efter sin städning och pratstunden.

När man stänger dörren hos våra kunder eller på kontoret så ska man känna ett lugn och känna en stolthet över sitt utförande.

 

Vi på Laganda Hemvård arbetar systematiskt med vår kvalitet.

För att vi ska bli bättre vill vi hantera era synpunkter och kritik.

Vi har blanketter som kan lämnas in anonymt eller publikt.

Vi föredrar en personlig kontakt för att kunna rätta till felaktigheter eller kommunikations missar som uppstått.

Personen som framför informationen får alltid en återkoppling av närmsta ansvarig.

Lämna gärna dina synpunkter nedan via vårt kontaktformulär.

Kontakta oss


Använd gärna detta formulär för att lämna synpunkter eller för att komma i kontakt med oss.